Jobbbbbaaa

Mina dagar går nu för det mesta ut på att arbeta, men det skall man väl inte klaga över. Jag behöver verkligen alla pengar jag kan få ihop, så jag skall ha råd med att betala hyran och köpa en dator. Det blir nog bara att försöka hålla ihop nu och inte slösa så mycket. Men jag är inte direkt vän med ordet "snål" så vi får väl se hur det blir med det.

På lördag bär det ÄNTLIGEN av till Sauna Open air för att se Mötley Crüe! Jag bestämde mig för någon dag tillbaka att jag skall vara chaufför åt de andra, främst pågrund av pengabrist men också för att jag tycker det skall bli skönt att få se på favoritbandet i nyktert tillstånd. Så kanske man minns lite av dem ;)

Jag lover er många fina bilder från lördagen sen.


Nu ska ja åka upp till Neepan!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ska ta tåget me mamma,syster å hennas ejn kompis ja. :P Men häljin baket var e Provinssi å yr så tå ere nåo it na nyktert tillstånd. :D

2009-06-05 @ 11:14:49
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0