Hoho!

Fast det inte blir så många arbetstimmar per dag så tar endå min rygg mycket stryk av att stå på ett kallt sementgolv. Känner mig helt slutkörd nu, men tyvärr så väntar allt för mycket arbete här hemma också. Blommor skall planteras, huset skall städas, jaa listan kan göras lång. Jag fyller ju 20 år den 15 juni, så nu måsta allt tydligen vara i toppskick på hemmafronten tills det. Jag tänkte inte ha något "kalas" till en början, men efter lite funderande så skall jag nog ha iaf. Så i helgen väntar bakande och fixande så att jag har någonting att bjuda gästerna på.

Nu skall jag fortsätta med städningen och så senare blir det att åka upp till Niesby och träffa I. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Va du upp i Niesby city idag? Körd bakom en Lizze-bil in beta där idag ;D

2009-06-10 @ 19:09:01
Postat av: Amanda

Men gud, ja glömd ju å fyll i vem ja e... :D

2009-06-10 @ 19:10:31
URL: http://mannathegryn.papper.fi/
Postat av: Amanda

Hejs! Jo ja e hem i Korsholm nu. E ledi freda-lörda. Men ja jobbar på söndasmåronin. Ska ni ti JP på lörda? Ja sko kon tänk me ti kom ut å skåd in stånd... Men få si! :)

2009-06-12 @ 10:46:06
URL: http://mannathegryn.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0