En riktig skäribo!

Igår kväll bestämde jag, I. och T. oss för att åka ut till vår sommarstuga för att få ta del av ett riktigt skäriliv. Efter lite funderande så hoppade vi i båten och begav oss ut på lite fiskande, men tyvärr kom vi hem utan fångst. Efter vårt ivriga fiskande så eldade vi bastun och tog varsin öl. Eftersom jag nu lyckats dra på mig en förkylning så hoppades jag ju att det skulle bli någolunda bättre efter bastandet men icke, låg och hostade tills 2.
När vi vaknade idag så var det första vi tänkte på att åka och leta metmaskar. Ingen vidare mängd hittade vi och ingen fiskfångst idag heller. Bättre lycka nästa gång!
Det kan nog  inte finnas något bättre och fridfullare ställe att vara på än på "skären". När jag var i de tidiga tonåren så var jag rätt så skeptisk till att spendera tid där, men nu skulle jag kunna vara där dynget runt.
Ihäljen blir det troligtvis nyktert, så om vi inte har något annat att göra kanske vi åker ut på en till fisketur, med bättre lycka förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Christina

Joo :) E va så gott.. tyvärr vart ja liti frusin åv glassin å vi hadd tenkt sim baket men he vart it na. :P

2009-06-25 @ 07:15:02
URL: http://stiini.blogg.se/
Postat av: nilla

no gar e rikti bra no :)

nå di flest dagan ha ja faktiskt vari mest hos kim, men ibland e ja no på villon å.



jaa.. måst no kom över nån gång om vi e där samtidit :D så blir e som förr i världen ;) haha!

2009-06-25 @ 10:57:52
URL: http://niillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0