Vaknade upp på rätt sida..

Roligt att för en gångs skull vakna upp och känna sig relativt utvilad och känna att man faktist skulle orka med denhär dagen. Jag börjar först kl. 13 idag, så det är väl kanske en orsak till att jag fått sova ut ordentligt. Enda minuset är att det är så fruktansvärt kallt här i lägenheten, jag fryset i princip hela tiden. Är det meningen att man ska sova på med Abi-byxorna och en långärmad tröja? Ja tror inte det. + att jag har ett stort duntäcke. Nåjaa, det kan ju va mig det är fel på också.

Nu ska jag börja göra mig i ordning och gå till skolan. Idag har vi föredrag om observation i Naturvetenskap!

Såhär glad är jag alla dagar. (nästan) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0