Usch va de e tråkigt att va sjuuk!

Har varit förkyld nu i 3 dagar och värre blir de. Men jag har ju faktiskt klarat mig rätt bra tidigare utan någon förkylning så jag får väl lida för det nu då.
Hemma i Närpes nu, men trött som tusan är ja, de tar nog på att köra enda från Jakobstad. Skönt med helg nu så man får koppla av lite, för denna helg blir det nog inget partajj.

Känner mig väldigt duktit nu när det gäller skoluppgifterna, jag lagade en hel del igår och skall just börja på med en ny. Det bara flyter på och dessutom så håller vi på med en jätteintressant kurs nu i skolan "Barndomen och självutveckling".
Jag inser nog mer och mer att jag har valt rätt utbildning. Och det är ofattbart hur mycket man har lärt sig efter bara en termin.

Nu blir det som sakt lite pluggande och så ska jag försöka hinna med en promenad sen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0