Trötter.

Somnade inte förrän halv 2 förra natten så nu år jag lida för det idag då. Har gått runt som en zombie hela dagen. Men för en gångs skull så har vi faktiskt haft rätt så intressant föreläsningar idag, så det har ju hållit en vaken. Vi fick vara i båra nya basgrupper idag också, och nog var det en helt okej grupp. Roligt med lite omväxling också..
Gick på stan en stund efter skolan med C. och kollade runt lite och handlade lite mat. Så nu sitter jag här i soffan och är mätt och belåten och kollar på "Hell's kitchen".
Ikväll måste jag ta tag i de där armade uppgifterna som jag sakt att jag ska gör nu i flera veckor.


Men först tar jag en liten tupplur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0