Tillbaka till Jeppis city.

Kom just precis in i lägenheten och det första som jag gjorde var att poppa lite popcorn och bänka mig framför tv och datorn. Det är nog rätt så äcklit att köra så här lång väg i mörkret men som tur var så hade jag sällskap från Oravais av C. så då gick tiden lite fortare.
Jag har tyvärr inte orkat göra något åt mina arbetsuppgifter ännu, men kanske jag hinner med det imorgon (?).

Jag rotade bland några gamla bilder förr idag och hittade en väldigt rolig bild från gymnasiet, så och om det är någon som någongång undrat hur jag kommer att se ut när jag är typ 60-70 så ska jag visa er :




 Lizze 18 år              Lizze 65 år

Jag har nog minsann inga rynkor när jag är 65, jag satsar på att bli en riktigt hot grandma' :D


Nu ska ja kolla lite på tv och sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0