Tillbaka i Jeppis..

Efter en rätt så krävande dag sitter jag nu här och försöker få ihop ett litet blogginlägg. Somnade inte förrän halv 2 förra natten så jag har i princip halvsovit mig igenom denhär dagen.
Har suttit och kämpat på med litteraturseminariumboken nu enda sen ja kom från skolan. Boken ska redovisas på onsda och jag har inte ännu kommit mig i genom hälften av den. Men ingen panik här. Jag är mån om att förse mig med många pauser, vilket innebär "top model" "Hell's kitchen". Men jag ska nog snart försvinna in i litteraturens värld igen.

Helgen som varit har annars varit hur bra som helst, skönt att bara ta det lugnt och inte behöva beskymra sig över hur man ska hinna med en massa saker. Det är ju det som Jeppis är till för; stress , stress, och åter stress .  Nåjaa så farligt är det väl ändå inte med det känns nog så fort man kommer hit att alla uppgifter som ska va klara bara väller över en. Men ja ska väl inte klaga för mycket nu, det är ju ändå jag själv som valt denhär utbildningen och vill jag bli barnträdgårdslärare är det väl nog bara att bita i det sura äpplet och se glad ut.

Dax för lite mera läsning.. men kl. 22.00 kommer Lipstick Jungle!


Lite studiemotivation är väl aldrig fel. ;)


Kommentarer
Postat av: Christina

Haha :D neeh ;) Ska handel studiemotivation imåron ja :P

2009-01-26 @ 18:27:18
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0