There's no place like home.

Känns skönt att va hemma i lilla Närpes nu, fast jag bara varit borta i 3 dagar. Men nog är det skönt att få vara lite för sig själv i Jeppis också men det finns nog ändå inget bättre än att komma hem när studieveckan är slut. 
Men usch va jobbit det är att köra med egen bil till och från Jeppis, man är ju helt slut när man kommer hem. Så jag tror nog det blir bussen på sönda. 
Ihelgen blir det mest  att ta det lugnt, vilket inte alls kommer att sitta fel. Let's Dance imorgon och så blir det väl kanske att va i Tonys mammas lägenhet på lörda och ta hand om kattungen. Och så bär det iväg till Jeppis igen då på sönda.

Nu ska ja ta en liten powernap och sedan kanske jag antingen går över till G. eller far upp till Näsby city me syster.


Kommentarer
Postat av: Christina

Oh yeah , niesby city ;) Jag å tåo ejn PowerNap fö ja had så huvuvärk =/

2009-01-22 @ 16:46:16
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0