Självstudiedag!

Det har nog inte blivit så mycket "självstudier" för mig idag. När jag vaknade så hade jag feber, 37,7. så hittills har jag bara tittat på en hel del avsnitt av "90210", min nya favoritserie. ´
Men som tur är finns det finrexin och andra hjälpmedel som gjort mig lite friskare nu så kanske jag orkar göra någon annat än ligga i sängen nu då resten av dagen.

Ikväll ska ja ti S. och klippa mig. Jag har inte bestämt mig ännu hur jag vill ha det men troligen blir det som förra gången, för det blev jag verkligen nöjd med. Och så blir det väl att färga håret igen nästa vecka, eftersom den här färgen har gått ur så fort.

Ha en bra helg! hoppas ni får va friskare än vad jag är..





Typiskt att det ska vara så här fint väder när man är sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0