Självstudiedag!

Man kan väl nog säga att ja haft lite av en självstudiedsag idag trots att vi inte egentligen har några uppgifter som ska va klara nu på en ganska lång tid.
Som jag tidigare nämnde i något av mina förra inlägg så har vi snart instrumentalspelning i skolan, och igår så bestämde vi oss för vilket instrument vi ska spela. Jag valde gitarr sist och slutligen och jag tror no att det var rätt val. Musikläraren sa att vi nog borde klara av att lära oss spela gitarr på ett år om vi spelar ca. 5 min varje dag, men hittills idag så har jag nog suttit åtminnstone 1 timme och spelat. Jag har nu inte direkt varit så musikalisk av mig tidigare, men jag tror nog att jag har lite dolda talanger som behöver komma fram. Så vi får väl se hur det blir, efter en vecka kanske jag sitter här och skriver att ja hatar gitarrspelning. Men ja ska nu försöka göra mitt bästa..


Kommentarer
Postat av: Christina

Ahaa, e je täför du int ha vari inlogga na idaa ;)

2009-01-30 @ 13:51:46
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0