Musikaliska Lizze !

Japp idag har jag varit ovanligt musikalisk av mig. Det är nämligen så att mamma har tagit fram synthen som vi länge haft bortlagd. Och så prövade jag också mig fram med vår gamla gitarr som är hur ostämd som helst, men jag började genast på med att visa mina "talanger" (?).
Vi har snart instrumentalspelning i skolan nu också, så då måste vi bestämma oss för vilket instument vi ska spela. Det är nämligen så att det är obligatoriskt att man ska kunna spela ett instrument när vi blir utexaminerade.





Kommentarer
Postat av: Christina

Haha :D jaja , kanski it e va så myki "ljug" hede me att do spela piano på inträdesförhöri :D hahah ..

2009-01-24 @ 13:43:34
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0