Livet är en fest!

Det börjar nog nästan luta åt det hållet nu. Det blir nog absolut en mer lugnare tid nu framöver.
I lördas bar det iväg till Olives Inn, i Vasa. Det var nog en av de roligaste kvällar på länge skulle jag säga, det var så skön stämning där och ännu roligare blev det ju när vi var med och tävlade i olika tävlingar som de ordnade där. En av tävlingarna så var en sk. "ölhävartävling". Jag, J. och C. anmälde oss och fick sedan en och en gå fram på knä och försöka dricka upp en öl på så snabb tid som möjligt ur en tratt+slang. Jag vann så klart med 15 sekunder av flickorna, medan en av pojkarna vann med 4 sekunder. Vi var också med i en danstävling senare på kvällen men vi fick aldrig veta vem som vann den.
Men som jag skrev tidigare så blir det nog lugnare tider nu framöver. Vi har planerat att spendera en helg i Jeppis vi flickor också men det är lite oklart ännu när det blir av.

Ikväll bär det av till Jeppis igen, fast jag vet inte alls hur jag skall orka med det. Tar egen bil ikväll, så det känns nu iaf lite bättre än att åka med buss. Men jag har en hel del att ta tag i före jag ger mig iväg, så nu börjar jag avrunda mitt skrivande för idag.

Och föresten, bara så ni vet, brunettes have more fun! ;)


                                        

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Christina

Haha, he stämmer no .. ;) Brunettes have more fun ;)

2009-01-12 @ 13:04:15
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0