Ledig Dag.

Vaknade kring halv 11 och sen bar det iväg till skolan på lunch. Vi har också varit på jakt efter något loppis och vi hittade nog en hel del till vår maskot. Det ska bli rolit att se hur den börjar se ut sen när den är färdig.
Idag/ikväll blir det nog att ta tag i några arbetsuppgifter så inte allt lämnar till helgen, för då har jag nämligen andra planer.

Nu tror jag bestämt att jag ska ta en sväng på stan, måste hitta en födelsedagspresent åt Tony <3.



Våra bästa år visade sitt 10 000:e avsnitt idag på Sveriges trean.
Jag har kollat på våra bästa år enda sen ja va 7 år, och tycker
fortfarande att det är dagens höjdpunkt när programmet sänds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0