Jullovet börjar lida mot sitt slut...

Idag är det bara 3 dagar tills skolan börjar igen. Och jag har fortfarande inte alla uppgifter klara, men det blir väl att göra dem nu på månda och tisda. Jag har inte heller bestämt mig om jag ska ta bil eller buss på tisdakväll.
Positivt med att skolan börjar är att vi snart får ha halarinvigning. Jag har inte varit och hämtat bokstäverna till namnet ännu men inte är det någon brådska med det. Jag har nog hunnit ha på min halare X antal gånger och jag skulle nog kunna sova i den också om det inte skulle bli så varmt.
Förutom halarinvigning så träder ju också den nya styrelsen i kraft efter jul, det vill säga jag får ta på mig rollen som supleant. Får se hur det ska gå då.

Idag blir det nog att gå ut och gå en sväng, man måste ju passa på när det är så fint väder. Har inga planer till ikväll ännu, men troligtvis så blir det nog bara hemmakväll.

Jag med min snygga halare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0