Jo ja lever nog efter nyårsfirandet..

Jag har inte skrivit något här nu sedan nyåret så jag ville bara försäkra er om att jag nog lever. Det blev att fira nyåret i Vasa. Först var vi hos Iréne och sen blev det att gå till Ollis och fontana. Nog var det en helt okej kväll, med mindre och mera bra upplevelser. Men jag vet ju av tidigare erfarenheter att nyårsfirande för min del inte är något som slutar riktigt bra. Till nästa år skall jag börja planera hur jag ska fira nyåret minst ett halvår på förhand.
I år och som alla andra år har jag nog något sorts nyårslöfte. På månda inleder jag mitt nya hälsosamma liv, och denna gång skall det nog minsann bli av. Så fort som möjligt skall jag åka till fitness club och skaffa ett nytt gymkort. Ni skall få följa med här på bloggen hur det går för mig och mitt hälsosamma liv, och som sakt på månda börjar jag!



År 2008 har varit ett väldigt roligt år bortsett från vissa saker så klart. Sommaren -08 har nog varit en av de bästa somrar jag varit med om. Rock off på Åland är nog en resa som jag sent glömmer, och jag skall nog minsann åka dit sommaren -09 också. Och studentdimissionen var ju också något speciellt som man inte kommer att uppleva någon mer gång. Saknar gymnasie <3
Allt skulle nog ha varit perfekt detta år om bara pappa skulle ha kunnat vara med om alla roliga stunder. Jag hoppas för allt vad jag är värt att år 2009 blir ett bättre år för min pappas del. Saknar dig här hemma så otroligt mycket.

Jag välkomnar år 2009 med öppna armar och hoppas verkligen att detta år blir lika bra, om inte bättre som förra året.

Och önska mig lycka till nu med mitt kommande hälsosamma liv! :D


Puss <3

Här får ni ett litet smakprov på Ålandsresan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0