Jahapp så var helgen snart över igen nu då..

Har just lagat sista arbetsuppgiften för denna helg nu och nu återstår endast packningen. Men jag behöver nu inte ha med mig så mycket eftersom vi slutar redan på torsdag. Jag åker iväg halv 8 imorgon så jag måste väl se till att jag går och lägger mig någongång ikväll då.
Vi ska väl kanske åka och se efter något loppis imorgon. Vi har planerat att ha ett bord där och sälja lite av våra onödiga saker. Skulle också måsta engagera oss i träningen denna vecka men vi får väl se imorgon hur det blir med det.

Det blir också att börja ringa och söka sommararbete denhär veckan som kommer nu, för jag har faktiskt ingen aning om var jag skall arbet i sommar. Alltid lika svårt att hitta något arbet. Och det verkar nog vara ganska så omöjligt att få arbete på ett daghem. :/

Nåjaa. nu ska ja gå och packa lite och kanske kolla en film innan det bär i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0