Första dagen i skolan efter jullovet..

Dagen inledde vi med att ha muntligt föredrag i Barns Språk. De senaste 3 dagarna har jag varit jättenervös över presentationen men nu efteråt så kändes det ju inte så farligt iaf. Imorgon är det naturvetenskapsredovisning, men det orkar jag nog inte engagera mig i.
Känns ganska skönt att vara tillbaka i skolan nu och få ordning på vardagen. Nu när man har varit ledig så har man ju nästan dygnet omsvängt. Det blev inget gym denna vecka, men nästa vecka drar vi igång igen. Har 3 gånger kvar på mitt gamla gymkort så det blir nog att köpa ett nytt snart.
Ikväll blir det bara lugnt för min del, jag känner mig riktigt utmattad nu efter första dagen. Det blev att gå en sväng på stan efter skolan så nu har jag ett nytt vantpar inhandlat + att jag fick byta "slutdelen" på datorladdaren, så nu borde den nog fungera som den ska.



Blev sugen på att köpa en ny telefon idag, men för vilka pengar?

Denhär var rätt snygg.

Nokia 7500


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0