Finally!

Boken är något så när utläst och diskussionsfrågan är nästan så gott som klar. C. kom över hit en sväng ikväll och gav några råd och hjälpte mig på traven, så tack C! Det är mycket roligare att kunna sitta och diskutera med någon än att sitta själv. Så jag tror nog ja har allt på klart nu.. Så nu vet ni ungefär hur min kväll sett ut.

Och nu kommer vi till den här sommararbetsfrågan. Var ska man arbeta i sommar? Ja har sökt till ett ställe men inte är ja säker på om ja får arbeta där. Jag börjar ärligt få ledan av detta eviga letande efter en arbetsplats sommartid. Jag väntar med öppna armar till den dagen då jag blir utexaminerad härifrån och får börja arbeta med det ja vill arbeta med och då behöver man förhoppningsvis inte beskymra sig över vad man ska syssla med över sommaren. Ja ska nu skicka iväg några mejl och brev till ett par ställen imorgon och se vad jag får för svar.

Nu börjar Top Model, så nu avslutar jag mitt skrivande för idag..


Mötley Crue - Wild Side.


Kommentarer
Postat av: Christina

I'll be here for you whenever, wherever.. Kan ja månne kall me tvåspråki nu tå ja ha skriva på engelsk iaf. !? ;)

2009-01-28 @ 14:16:10
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0