Den här dagen har nog inte varit min dag minsann!

Eller rättare sakt igår, klockan är ju efter 12 nu.

1. Jag vaknade upp tidigare än jag ville prågrund av att jag inte kunde sluta tänka på alla uppgifter som skall vara klara tills onsdag.
2. Jag har känt mig otroligt stressad och ändå inte gjort någonting vettigt.
3. Datorladdaren har slutat fungera.
4. Internet kapar hela tiden.
5. Jag började räkna över hur mycket utgifter jag har framöver och kom då på att jag knappt har några pengar.
6. Upptäckte på min läsordning att vi har muntlig redovisning av observationen till naturvetenskap på torsdag, vilken jag inte direkt har sammanstält ännu.
7. Det känns som om alla känslor jag har just nu är en enda röra.
8. Lagom till läggdags så passar koffeinet från kaffet på att kicka igång vilket resulterade i att jag låg och tänkte på en hel del och jag blev ännu mer frustrerad. (vilket nog är orsaken till att jag sitter här och skriver klockan 01.05 på natten).
9. Jag har PMS. (vilket säkert är orsaken till nästan alla ovanstående punkter).

Ibland önskar man nog att det skulle finnas ett ställe dit man kunde rymma och gömma sig i flera veckor, bara så att man skulle få ha tid för sig själv och kunna få göra precis som man vill.

Nåjaa kanske det känns bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: Christina

Haha :D Va bossi bild ;)

2009-01-05 @ 09:33:37
URL: http://stiini.blogg.se/
Postat av: Amanda

Alltså angåend tejde uppgiftan så känner ja igen me ti 100%. Såg ida ja å att vi har hede naturvetenskap på onsda/torsda!

Men kanski int man ska ta e så hårt... Int ere ju heila världen, hoppas ja!

Don't worry, be stupid xD

2009-01-05 @ 19:43:38
URL: http://mannathegryn.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0