Dagens horoskop 26.1-09


 
 
 Tur
Att förlita dig på att turen ska infinna sig kan vara lite vanskligt. Den kan nämligen utebli när du behöver den som mest.
 Hälsa
Trots att allt inte går som du vill är du just nu på bra humör. Din hälsa bör vara god den också.
 Ekonomi
Du bör absolut lägga en peng i en välgörenhetsbössa när tillfälle ges idag. Du kommer att må bra efteråt.
 
 Arbete
Be om hjälp om en händelse idag gör att du förlorar viktig information.
 Kärlek
Du kan i dag få en överraskande kärleksförklaring. Detta kan göra dig både generad och glad.
 Relationer
Du riskerar att hamna mitt i en pågående konflikt. Försök dra dig ur i tid.



Hmm. vad ska man kommentera om detta då. Jag är nu inte förvånad när det står att turen inte är på min sida, för det brukar inte vara det annars heller. Och det där med att jag skulle behöva lägga en peng i en välgörenhetskassa vet jag nu inte vad ja ska säga om, jag behöver nog alla pengar jag äger och har för mig själv. Och någon konflikt har jag nu inte märkt något av än iallfall så förhoppningsvis klarar jag mig utan det.

Sitter och titta på Design Simon och Tomas nu och man blir riktigt sugen på att börja inreda ännu mer här i lägenheten, men kanske ja nu kan låta det vara så här som ja har det nu en tid.
Men om ja skulle ha haft lite mera intresse och talang inom Design så skulle jag nog bra kunnat tänka mig att söka till den nya utbildningen inom just Design som skall starta i Vasa. http://www.vasabladet.fi/story.aspx?storyID=35034 men hittills trivs jag nog som fisken i vattnet här på BI, trots alla uppgifter i tilldelats. Man måste se det från den ljusa sidan, man får åka på sitzar som omväxling då o. då och så har vi ju rätt så många självstudiedagar, så det är väl nog bäst att man inte klagar.

Efter flera timmars läsning på litteraturseminariumboken så ska jag nu belöna mig själv med 2 timmars tv-tittande.



Go' Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0