Dag 1 på mitt hälsosamma liv!

Steg upp klockan 10 för att ta tag i några uppgifter men hittills har det nu inte hänt några vidare framsteg. Jag är nu inte heller helt säker på om jag gör rätt, men jag orkar faktiskt inte bry mig i det nå mer nu, det får gå precis som det vill, jag hoppas nu iaf på godkänt.
Va händer ikväll då? Jag har hört att det finns några som ska ut och festa ikväll, på en MÅNDA? J. skickade och frågade mig igår om vi skulle åka till Vasa idag/ikväll, men då det är så lite på pengafronten just nu. Och festandet sparar jag nog till helgen isåfall. (hoppsan jag har ju börjat mitt nya liv nu).

Detta test hittade jag på min vän Christinas blogg. (stiini.blogg.se).

You Remember 50% of 2008
Okay, you were somewhat paying attention during 2008.
But you're not going to impress anyone with your knowledge of what went down.

You know the basics about what went down, but little else...
Let's just say you won't be writing the history book for 2008.

Idag blir det nog att gå ut och gå, vare sig det är kallt eller inte. Och så får vi se då sen vad det blir att hitta på när kvällen kommer.

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Christina

E va rätt så skönt väder tär ut idaa :) Langkalsongren på bara ;)

2009-01-05 @ 14:07:27
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0