Blue Monday.

Det sägs enligt tidningar idag att denna måndag är den mest deprimerade dagen i världshistorien. kallt vinterväder, julen är slut, krediträkningarna hopar sig, nyårslöftena som brutits och den ekonomiska krisen.
Nyårslöften som brutits kan jag väl medge att det stämmer, eftersom för drygt en timme sen satt jag och åt chips. Och jag som skulle inleda mitt hälsosamma liv nu efter nyår. (?) Nåjaa. nog visste ja väl att jag inte skulle lyckas hålla mitt löfte, eftersom jag så många gånger tidigare har försökt. Men jag måste väl nog bara försöka på nytt och hoppas på bättre lycka. Ekonomiska krisen har jag därmed inte märkt något märkbart av, eftersom jag fick pengar idag som jag kommer att klara mig på en längre tid. Men det här med att julen är slut så fick jag faktiskt lite nedstämda känslor över idag, eftersom jag städade bort julen idag här i lägenheten.

Imorgon är det ledigt från skolan, vilket innebär mest städning för min del. Det ser ut som en bomb skulle ha slagit ner här. Vi ska också åka på loppis och se efter lite smått o. gott som vi skulle kunna få användning av till vår maskot.

Nu ska ja kolla på Lipstick Jungle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0