Billiga Hallen..

Man kan nog hitta allt möjligt på Halpa-Halli. Ja gick dit för att köpa wc-papper, men när jag kom hem hade jag nog en hel del annat i kassen. Letade ifall jag skulle hitta någon fin tavla att hänga upp på väggen men ja hittade ingen som föll mig i smaken. Inte så lätt att handla någon tavla när ja hela tiden byter färg här i lägenheten, enklast skulle det ju va med svart eller vitt. Jag tror ja tar tag i det där problemet när jag fått in lite mer pengar på kontot.


Denna kubikskub hittade jag på leksaksavdelningen för 1, 95 €
och kunde helt enkelt inte gå ifrån den utan att köpa den.





Nu väntar Top Model och godispåsen!


Kommentarer
Postat av: Christina

Haha :D vejt jo ti vem ja ska kom tå ja får tråkit tå ;) å löis nalite rubikskub :D

2009-01-28 @ 19:59:33
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0