Årkeslöskväll för flera..

Efter dagens gymbesök så har jag inte åstadkommit så mycket här i lägenheten. Det var planerat att jag skulle ta en riktig storstädar-dag men inte har det hänt något ännu. Men istället har jag lyckats laga lite på en uppgift som snart ska va inlämnad. Men mest av tiden har jag spenderat framför datorn och kollat på min nya favoritserie, 90210.
Inga planer till helgen ännu, men förmodligen blir det en lugn helg. Jag har en hel del som jag måste ta tag i och så kommer ju pappa hem på besök på sönda. :)


Nu ska ja packa det sista tills imorgon och så småningom bädda ner mig i sängen med min bok som jag redovisade lite om i mitt förra inlägg.

Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0