Tänk om..



Tänk om jag för omväxlingens skull skulle ha turen på min sida.
Tänk om jag helt plötsligt skulle kunna köpa mig en alldeles egen bil.
Tänk om jag inte skulle behöva ha studielån.
Tänk om jag skulle få sitta på ett flyg till varmare länder.
Tänk om jag helt enkelt skulle gå och vinna 10 000 € på lotten som jag
köpte idag. 9 rutor oskrapade och en ruta kvar på möjligheten till 10 000 €.

Det skulle nog minsann inte sitta illa med så mycket pengar. Då skulle ja
kunna hjälpa till lite här och var och dessutom kunna ägna mig saker som
jag annars inte har råd med. Tänk hur härligt det är att för en liten stund
kunna tänka sig in i en situation där man är 10 000 € rikare.
Allt går i fantasins värld. Det är bara att hålla tummarna nu och skrapa
vidare dag för dag, och vem vet kanske det blir just jag som vinner denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0