i'm dreaming of a white christmas



Det ser lovande när det gäller att få ha snö på julafton i år. Just nu är lillasyster ute på gården och skottar lite så vi har någonstans att parkera bilarna och så att vi överhuvudtaget kan gå någonstans. Det är ju snö precis överallt. Men jag är bara glad att det kommer mycket snö, för det hör ju till när det är jul.
Det börjar bli städat i alla rum här i huset nu, endast lite småplockas här och där så är nog allt i ordning.

Jag har ju föresten varit och klippt mig idag till Sara. Det blev jättefint och nu är det ungefär så kort som jag vill det ska vara. Jag trodde inte att det var så här skönt att vara korthårig för en gångs skull. Det är så mycket arbete med långt hår. Så det är skönt med lite ombyte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0