Gott Nytt År!

Nu är dagen kommen och ikväll ska det firas året som gått men samtidigt välkomna året 2010. När jag ser tillbaka på året som gått så har det inte inneburit så många förändringar i jämförelse med året 2008. Men jag säger det igen som jag sagt nu alla nyår, jag hoppas att det kommande året bär med sig många roliga stunder och något positivt som alla i vår familj/släkt kan glädjas åt. Samtidigt så måste man vara beredd på att ett nytt år kan innebära många sorgliga stunder också, men man kan inget annat än ta en dag i taget och försöka njuta av tillvaron som den är. Och det viktigaste av allt är att inte ta något förgivet..

Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!



Bilden är googlad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0