Förkyld

Sunkit värre att jag såhär passligt till nyår måste dra på mig en förkylning. Men det är inte så konstigt med tanke på att alla var sjuka när vi var till R & J i Kokkola och igår trängdes man med massa med snoriga människor i Vasa, så nu sitter ja här med snorpappret vid min sida.
Som tur är så ska vi ju fira det nya året tillsammans med mamma hos familjen Kaas så jag tror inte de har något emot min lysande röda näsa. Ser iaf framemot morgondagen, tror det kommer bli ett riktigt trevligt nyår.

Nu ska Tony och jag tillreda maten tills mamma kommer hem. Det blir kyckling idag.

Kommentarer
Postat av: vivi

Jag tror no e var bra, ska lag god mat o dryck!

2009-12-30 @ 15:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0