Fjärde advent

   

Efter en jätterolig kväll igår så känner jag mig inte så riktigt i skick idag men jag antar det hör till efter en lyckad kväll. "Utflyttningsfesten" var riktigt trevlig igår, och roligt var det att tala med folk som man inte träffat på länge. Det blev JP efteråt och där var ovanligt mycket folk, men man fick ju träffa en och annan trevlig prick så det var skoj. Det blev även ett kortvarigt efterfest hos "utflyttaren" men hungern tog över så vi tog taxi till teboil och där satt vi klockan 4 på natten och avnjöt varsin dubbelostburgare, livet är nog härligt ibland.

Just nu är vi 4 hungriga krapolamonster i detta hus som väntar på pajjen som jag lagat. Det fick bli en korvpaj idag. (bilder kommer senare). Såna här dagar när man är för laat för att åka och handla tar man vad man har och är nöjd med det.



Fjärde Advent idag då, det betyder att det är endast 4 dagar kvar till julafton. Jeii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0