Då var det över..

Idol 2009 är nu över för i år och tyvärr blev det inte den som jag hejjade på. Calle har varit min favorit de senaste veckorna, och inte att glömma Rabih som var min egna lilla favorit från första början. Nåjaa nu är det beskymret över, Erik är nog en värdig vinnare men tyvärr tycker jag att det redan finns så många som låter som honom.

Tror bestämt ja ska börja dra mig mot sängen nu och invänta morgondagen. Ska ut på lite julklappshandel och så mot kvällen ska T. och jag ut och äta med I. och S. Vad det blir efter det får tiden utvisa. Vi tar det som det kommer helt enkelt.




Jag är visst inte ensam om att vara trött..

Kommentarer
Postat av: Christina

Jo, ede konstatera jag å tå Erik sjongd vinnarlåtin. :P

2009-12-12 @ 09:33:15
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0