Andra December!



I lucka nr. 2 finns pepparkakor


Nedräkningen är i full gång. Nu är det 22 dagar kvar tills julafton och jag börjar sakta men säkert känna julkänslorna komma fram. Ser verkligen framemot julen i år, det är så mysigt att få fira den med alla nära och kära.

Den händelse som är mest aktuell nu är kusin J's stundentfest som är på fredag. Och idag efter skolan så åkte jag och C. ut på stan för att leta reda på någon klänning åt mig. Det tog visserligen ganska länge innan jag hittade den rätta, men jag är nog nöjd med mitt val. Så klart är den ju svart, så ännu en till svart klänning i min samling, men den är iaf lite i finare laget så den passar nog till studentfest.



En figursydd klänning från Lindex för 28 €.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0