Välkommen hösten!

Tidigare i veckan har jag mer eller mindre försökt ignorera att hösten är på väg med stormsteg, men nu inser jag att den är här på riktigt. Det första man hör när man vaknar är hur regnet knastrar på takplåten och hur det blåser ute, man vill bara krypa mer och mer under täcket och aldrig stiga upp. Men visst finns det positiva saker med hösten också fast man är lite vemodig mot den just nu. En sak som jag gillar med hösten är då det börjar bli mörkt om kvällarna, finns nog inget mysigare. Och nu när det närmar sig september så betyder ju det att skolan börjar för min del. Det är endast 2 veckor tills dess nu, men jag känner mig nog rätt så redo. Det ska bli så skoj att träffa alla klasskompisar igen, och så ska ju I. börja där också! jeii :)

Nu ska ja krypa under filten och påbörja läsningen av den första "twilight"-boken.



Bilden är googlad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0