"So you're sitting there with nothing to do"..

Idag är det 3 veckor tills skolan börjar igen, eller egentligen 2 veckor och 6 dagar för att vara riktigt exakt. Egentligen skulle man ju behöva ligga på någon strand eller göra någon vettigt så länge man har ledigt, men jag sitter hemma och har ingen aning om vad jag ska göra. Det finns så mycket som jag vill hinna med innan skolstarten, t.ex

IKEA-besök
Särkenniemi/Power Park
Shoppa

Jaa, listan kan göras lång. Och fast jag har all tid i världen så lyckas ja aldri finna den tiden. Ikea-besöket har varit aktuellt nu en tid, och om T. inte har träning på torsda kanske det bär av.

Kom just på att jag borde få min dator denna vecka, woohoo. En alldeles egen, äntligen!


Kommentarer
Postat av: Christina

YEI! :D

2009-08-12 @ 19:16:32
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0