Tillbaka till studierna!

Mamma och jag anlände hit till Jakobstad omkring 4-tiden och satte omedelbart igång med att städa och reda upp lite. Det tog den tid det tog men nu är det så fint och mysigt här. Det är lite blandade känslor att vara tillbaka här nu måste jag säga. Det har varit så skönt att fått vara hemma en hel sommar, men nu är det dags att bo själv en tid framöver. Men jag har nog på känn att T. kommer att få många besök av mig, och tvärtom. I och S har varit hit en sväng förr ikväll men de borde snart komma igen. Skönt att få tala lite innan första skoldagen imorgon.

En sak som är bra med att börja skolan igen, är att jag troligen kommer sätta mer tid på att blogga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0