So far so good

Känns riktigt bra att vara här i Jakobstad nu igen, jag har glömt hur skönt det är att få lite tid för sig själv. Ingen annan som bestämmer vilken tv-kanal som ska va på, ingen annan som bestämmer vilken mat som ska lagas och ingen annan som tar min plats i soffan. Men nog å andra sidan så är det nog så mysigt när man får laga goda middagar för två, se någon bra film och mysa i soffan, så länga man kommer överens menar ja ;) Men som det känns nu så är det så otroligt skönt att få tänka på sig själv lite.
iKväll har det varit full rulle minsann. Först gick jag över till P. för att planera lite tills stadsrundvandringen imorgon med ettorna. Efter det gick jag till I. för att kolla läget där hon bor, och det var supersnyggt där. Och sist och slutligen besökte jag C, som också flyttat in i en ny lägenhet, och det var jättefint där också. Men nu sitter jag hos mig, kollar Sex and the city och äter goda smörgåsar. Och så småningom kryper jag ner under täcket och fortsätter läsningen i Magdalena Graaf's bok "det vore ett sant nöje att döda dig" som jag påbörjade igår.

Go' kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0