Sad but true

Det blev ungefär som jag trodde angående spjutfinalen. Finländarna tog sig inte enda upp till medaljplats, vilket säkert många tycker är en ren besvikelse. Men det finns inte så mycket att göra åt det, när sjukdomar och besvär hindrar en från att fungera till 100 %. Nya tag nästa gång då bara!



Förutom att jag suttit bänkad framför tv:n har jag även hunnit öva en hel del på gitarrspelningen. Jag har lärt mig spela "om du lämnade mig nu" av Lars Winnerbäck, som är en riktigt fin låt. Om man verkligen tar sig tid att spela så går det nog till slut! :)
Resten av denna kväll blir nog bara att spendera på hemmafronten och ta det lugnt inför morgondagen så jag orkar leka med alla barnen.


Go' kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0