Nya inköp!

Idag har jag och mamma spenderat hela dagen i Vasa. Har bl.a varit och hälsat på pappa, sökt efter glasögon åt mamma och så var jag en sväng till GT och hittade snygga jeans!
Igår va ja till Halpa-Halli med J. och sökte efter inredningsgrejjor, och jag hittade bl.a två snygga tavlor. Äntligen har jag funnit en tavla som nästan täcker den ena väggen i lägenheten som är tom. Det enda som fattas till lägenheten nu är utemöbler och ett sängöverkast..
Det bästa inköpet är väl att jag fick min nya, alldeles egna dator på posten idag, YEI! :D



Den stora tavlan. 19,90 € från Halpa-Halli



Den mindre tavlan. 6,95 €



GT, 39,90 €



Acer emachines, 429,90 €


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag å har ande minder tavlon ;) Men ja vejt it om ja ska lägg åpp an na.. Får sii om ja hittar na stell för an! :) Åså har ja ande störr å fast me annat motiv. :)

2009-08-19 @ 16:21:20
URL: http://stiini.blogg.se/
Postat av: Joakim Berg

Hej hej jag kör igen veckans blogg så ta chansen synas på min blogg bland mina ca 4000 läsare:)

sista dagen att anmäla sig nu som om du inte redan gjort det gå och gör det:)

Lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill om du inte redan har mig:) så addar jag tillbaka:)

ha en jätte bra dag:)

2009-08-21 @ 17:40:20
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0