Lazy sunday.

Sitter och slappar framför tv-serien "Jims värld" nu som bäst och funderar på vad denna dag kommer att föra med sig. Det enda som jag vet händer idag är spjutfinalen i VM som man inte får missa. T. har även fotbollsmatch och jag skulle gärna åka och titta men det brukar va svårt att få någon med sig. Tror jag ska ringa åt grannen G. och se ifall han kommer med ut på en promenad, jag växer ju snart fast i soffan annars.

Imorgon inleder jag en veckas vikariat på daghemmet och jag tidigare jobbat på i sommar. Jag ser framimot att få träffa alla barn igen, hoppas de inte har glömt bort mig. Men det innebär ju ett helt annat ansvar nu när jag är vikarie och inte sommarpraktikant. Men jag tror nog att det kommer att gå bra! :)




Princessa Avenue - Never never

Kommentarer
Postat av: Christina

Men uschdå! :S Janå, e je nåo tråkit tå sånde måst hend!

2009-08-23 @ 12:00:34
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0