Kräftkalas, kräftkalas..

På lördag kommer jag + ett helt gäng ha en kräftskiva på min sommarstuga. Vi blir antagligen en 10 pers som kommer att tillbringa dagen/kvällen där. Ja ser framemot att få umgås hela gänget en gång, det har inte blivit så mycket av det hittills denna sommar.
Jag har en del recept och läckerheter som jag funderar på att bjuda gästerna på, så får se då om det blir någon lyckad kräftskiva. Senare på kvällen bär det iväg med taxi till Fagerö, där vi fortsätter vårt kräftskivefirande!

Om det finns någon som har några tips på bra snapsvisor eller annat som hör kräftskivor till så säg gärna till! :)




Bilden är googlad


Kommentarer
Postat av: Christina

Oj va kul e låter me kräftskivo! :)



Joo, e fåor nåo ein deil pengar på Ikea, men e va i princip bara saker som ja behöver. Så ja va riktit nöjd me me sjölv. :D

2009-08-05 @ 07:21:31
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0