I'm so exited!

Har nu äntligen fått veta alla tider till måndagen och tisdagen i första studieveckan, börjar först klockan 13.00 på månda så det blir sovmorgon första dagen. Ska "ta hand om" ettorna och visa runt dem i skolan lite och så ska vi planera inför en stadsrundvandring som vi också ska ha med ettorna. Jag ser så framimot att få ta på mig rollen som tutor på riktigt, man har ju bara suttit och försökt föreställa sig det nu innan. Jag hoppas iaf att alla andra tutorer är lika exalterade som mig angående det här, för det kommer nog att bli så kul har jag på känn :)

Såhär inför skolstart så är det ju ett måste med lite nya kläder att ha på sig. Jag har nog hittat en del men jag har nog mycket som fattas från min "vill-ha-lista" ännu.
Var och snokade lite på ellos hemsida och hittade de här mysiga höst/vinterkläderna:

 

 

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack! :D haha, neeh... ja ha it jåort na speciellt alls.. Jiti mejr en va ja brukar tycker ja. ;P

2009-08-26 @ 16:26:59
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0