I'm impressed!

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har det ordnats "slättens mystik" här i Närpes ikväll och det bjöds även på "tomatrock". Tomatrock har vanligtvis arrangerats på tomatkarnvalen som är i juli, men i år blev det lite ändringar. Under de senaste åren har iaf jag inte varit så förtjust i tomatrock men om jag ska va ärlig så var det förvånansvärt bra ikväll. De får nog en blank 10 av mig! Tyvärr betalade jag inte in mig på området, men man hörde lika mycket av musiken utifrån. Jag hoppas verkligen att de fortsätter med att ha tomatrock på slättens mystik i fortsättningen istället för på tomatkarnvalen, för det här va nog riktigt lyckat.

Nu ska ja ta mig till sängen och invänta morgondagen. Har ingen aning än om vad det blir imorgon men förhoppningsvis väntar något roligt!

Gonatt!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0