Heelan gåår..

Har tillbringat mesta tiden på villan nu sedan i lördags så jag har inte haft tid att uppdatera, men nu tar jag mig tid och delar med mig av lördagens kräftskiva.
J. och jag for ut till villan i god tid och påbörjade all matlagning, vilket tog längre än vi beräknade men maten blev iaf god och alla verkade nöjda.
Efter maten så lät vi oss förfriskas av allt gott dricka och så småningom gick vi över till kräftätningen. Och som grädden på moset sjöngs det en del snapsvisor som satte extra stämning på det hela. Ungefär klockan 11 kom taxi och det bar iväg till Fagerö, där vi fortsatte vårt kräftkalas. En riktigt lyckad och rolig kväll, det där gör vi om! :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0