Halpa-Halli, bra eller dåligt?

Jag tror nog bestämt att jag underskattar Halpa-Halli alltför ofta, för när man riktigt tänker efter så är det egentligen inte så dåligt utbud där som man tror. Om jag tänker mig tillbaka till högstadietiden så var det ju helt och hållet förbjudet att handla kläder och dylikt från Halpa-Halli om man ville höra till "innegänget". Jag kommer till och med ihåg en gång när jag hade ett svart byxpar från Halpa-Halli och en i nian kommenterade mer än gärna att jag hade billiga Halpin-byxor. Men om de visste att jag hade det så måste ju det betyda att de själva varit och rotat bland Halpa-Hallis klädvaror!? Nu när man blivit lite äldre så tycker iaf jag att H-H kan ha helt bra kläder och andra saker, och jag skäms inte för att jag handlar där. Men det är ju klart, vill jag fara ut på storshopping beger jag nog mig norrut, till Vasa.
Orsaken till detta inlägg är för att jag och kusin J. var ikväll till H-H och kollade runt lite, och vi hittade nog ett och annat. Men när man hittar något man vill ha så säger ju plånboken något helt annat. Men jag hade iaf råd med lite badrumsgrejjor åt T. och mig. Åt honom köpte jag ett duschdraperi och annat fint till badrummet. Själv köpte jag bara dessa fina ankor som ni ser här nedan på bilden :



För endast 1, 95 € så kommer mitt badrum smyckas med dessa charmiga ankor!
Åt T. köpte jag sådana fast fiskar.

Kommentarer
Postat av: Christina

gilla ;D

2009-08-12 @ 19:37:22
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0