Fegiiiis!

För några dagar sen så fick ja en konstig värk i tänderna längst ner, längst bak till vänster och det har fortfarande inte gott om, så ja har inget annat val än att åka in på en "akut-tandläkartid" idag. Inte ser jag ju precis framimot det men bara värken går över är jag nöjd.
Efter tandläkarbesöket måste ja vika in till "Servi-Trade" (en dator-butik) och köpa mig en datorväska åt min nya dator. Och om ja hinner åker jag en sväng till Masku (möbelaffär) och ser mig omkring efter något passligt utemöblemang.

Det va sagt att jag och mamma skulle åka upp till Jakobstad med lite grejjor och städa lite idag/ikväll men efter lite om och men så beslöt vi oss för att ta det en annan gång.

Inga planer till helgen ännu, det blir troligen ännu en lugn helg. T. och ja kanske åker till hans lägenhet en sväng om vi orkar men annars inga planer alls. Jag saknar Ollis, så dit skulle ja gärna åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0