Can it be more boring?

Jag låter säkert hur korkad som helst när jag skriver det här men jag vill verkligen att skolan skall börja nu. Jag vill få några rutiner i min vardag och inte slöa genom dagen som jag har gjort nu de senaste 2 veckorna. Inget fel på ledighet, men ibland är det nog mycket bättre när man har något att sysselsätta sig med.
Nästa vecka ska ja jobba sista veckan på daghemmet och veckan efter det börjar ÄNTLIGEN skolan. Hoppas för allt vad jag är värd att detta år blir lika roligt, om inte mer roligt än förr året. Det blir ju så roligt som man lagar det brukar det sägas.

Man märker nog att hösten delvis är här nu för de flesta börjar dra sig tillbaka till sin "lugna dvala" och inte syns ute lika mycket. Det varierar ju från person till person, men iaf jag tycker att man ska ta vara på det lilla som vi har kvar av sommaren. Why is everybody so boring? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0