Blondiner har roligare?

Kan inte sluta skratta åt denna fjortisblogg som jag nu några dagar följt med. För någon dag sedan skrev hon att hon färgat sitt hår brunt, men skriver igen nästa dag att hon färgat håret blont igen för att hon inte tyckte om den bruna färgen. Hon nämner även det kända fenomenet "blondiner har roligare", som jag så många gånger spekulerat kring.
Hur roligt man har, tycker inte jag har något med hårfärger att göra, snarare med personligheten.
Under 10 års tid har jag hunnit testa flertal hårfärger och kan nog med ett stort leende på läpparna säga att jag haft lika roligt vad jag än haft för hårfärg. Men jag antar att vissa inbillar sig att "blondiner har roligare".

"-Varför finns det så många blondiner?
-Så att brunetterna skall ha någonting att prata om." ;)
 Källa www.roligsida.se


Scarlett Johansson passar bra i både blont och brunt.

Kommentarer
Postat av: Christina

Jaija, e je nåo så... Int ha e ja helldär tenkt på va ja ha havi fö hårfärg,såleng ja e nöjd me frisyren fö kvällen.. :D

2009-08-17 @ 16:49:40
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0