Belive it or not..

..men jag har faktiskt varit ut en sväng och testat på kulstötning ikväll, och det var lika roligt som jag minns det. Inga kast som bar lika långt som jag stötte då jag var "på topp", men vad gör det. Jag gjorde det mera för rolighets skull, i brist på annat att göra.

Kanske man borde satsa på en comeback? nåjaa, det är nog mer eller mindre försent..



Efter mitt hårda "kulstötningspass" lagade T. och jag varsin omelett med

* Ägg
* Mjölk
* Rödlök
* Korv
* Paprika

+ massor med kryddor


  

Den blev inte så fin som jag trodde den skulle bli, men den var ju god iaf!

Kommentarer
Postat av: Siri

Låter kul med kulstötning!

Kul att du är med å tävlar!

2009-08-24 @ 10:32:36
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0