Äntligen Fredag

Alla har pratat om hur varmt det ska vara idag, men när jag tittar ut ídag konstaterar jag nog tvärtom. Men för att återuppta lite av solbrännan som nu försvunnit så är det väl nog bäst man går ut iaf.

Igår var jag och J. och tittade på Kraft 2's match och de vann med 5-0 mot Vasalaget ABC. Det börjar gå riktigt bra för dem nu, ja tror de ligger på fjärde plats nu. Efter matchen åkte vi på kaffe till Teboil, men det blev inte så långvarigt eftersom jag hade bråttom hem för att titta på 200 meters finalen för herrar i VM.

Inga planer överhuvudtaget denna helg, jag tar det som det kommer helt enkelt. Det skulle ju vara hur roligt som helst att åka ut på någonting men det ser nog rätt mörkt ut på den fronten. Men nästan helg är det ju villavslutning, så då blir det nog minsann ingen hemmasittarhelg!



Vappen 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0