Vill ha sommar nu!

Efter att jag och C. suttit på min balkong i nästan 2 timmar i solskenet så längtar jag till sommaren mer än någonsin. Först drack vi kaffe och åt av Ben & Jerrys cookie dough men senare övergick vi till varsin öl. Och inte nog med det så satt C. och sjöng härliga s.k förfestlåtar ur sin nyinhandlade vispopvbok.. Härligt!
Det går inte att beskriva med ord hur härligt det är när vårkänslorna börjar dyka upp och man äntligen kan sitta ute utan vinterjackan. Och nu när det någolunda har ordnat sig med sommarjobben så välkomnar jag sommaren med öppna armar. Men före jag blir allt för uppspelt inför sommarens äventyr ska vi ta tag i Vappen och allt annat som april och maj månad innebär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0